Mitä, Missä, Milloin

Elämä Tunteet Rauhallisuus Ajatukset Mielihyvä Hellyys Välittäminen Onnellisyys Rakkaus

keskiviikko 28. syyskuuta 2011

Mietteitä syntymäpäivänä :)

!Rakkailleni!



Hei!

Tänään on se päivä, jolloin minä saavuin tähän suureen maailmaan, omana ihanana itsenäni. Eli tänään on syntymäpäiväni, Olen juuri matkalla kotikonnuilleni Parikkalaan, jonne ihanaiset siskosenikin saapuvat. Istun junassa hiljaisuudessa, kuulen vain vain kiskojen kolinaa.. samalla olen hyvin syvällä ajatuksissani, mitä kaikkea onkaan tapahtunut näinä vuosina? on ihmeellistä ajatella kuinka paljon on ollut surua ja murheita ja kuinka kuitenkin olen selvinnyt niistä aina eteenpäin. Tottakai on ollut myös niitä ihana naurun siivittämiä hetkiä joita en unohda ikinä. Niissä asioissa tietysti pitää kiittää äitiä, isää, sekä siskojani, he kaikki ovat minulle erittäin tärkeitä. Minulla on myös paljon hyviä ystäviä, joiden kanssa olen kokenut kaikenlaista, ja niitäkään en unohda varmasti ikinä.  


Nyt kun itselläni on jo lapsi tajuan kuinka tärkeitä perheenjäsenet ovat toisilleen, kotiin minua jäi odottaamaan avopuolisoni, sekä kohta 3-vuotias poikani Adrian. Voi kuinka paljon minullla on jo muistoja hänenkin kanssaan.

Nautin myös tavattomasti omasta ajasta jolloin voin keskittyä vaikkapa asioiden muistelemiseen. Se on niin ihanaa :) Muistakaa kaikki muistella ja ajatella perhettänne sekä ystäviä :) Halauksia kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti