Mitä, Missä, Milloin

Elämä Tunteet Rauhallisuus Ajatukset Mielihyvä Hellyys Välittäminen Onnellisyys Rakkaus

keskiviikko 17. lokakuuta 2012

Jännitystä syksyssä

Hui!

Jännitys tiivistyy ja odottelen jo kauhulla ensiviikon tiistaita! Edessä on kilpirauhasen poistoleikkaus! Olen ehkä lukenut siitä liikaa netin ihmeellisestä maailmasta ja saanut vielä suuremmat pelot kuin olin ajatellut itselleni. Kaikkein ihaninta tässä on se että oireet liikatoiminnasta loppuvat. :) Pelottavaa se silti on. On mennyt myös hurjasti aikaa viimeisimmistä kirjoituksista, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan :)

Tästä linkistä näette hieman mitä olen viimeisen 3 vuoden aikana kokenut.
http://www.oireet.fi/kilpirauhasen-liikatoiminta.html

on ollut ihana syksy, pitkä sellainen. Olen käynyt paljon ulkoilemassa ja erilaisissa maastoissa,eniten olen innostunut tällä hetkellä luolista. Niissä on oma jännityksensä, ja raittiissa ilmassa on ihana patikoida vaikka vähän kauemminkin :) tottakai repussa on mukana aina vähän makkaraa pikkunälkää varten. Poikamme kanssa olemme viettäneet monia hauskoja hetkiä luonnossa luolissa syksyn aikana :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti